Sfeervol winkelen voor huis & tuin!
Kiyoh reviews van klanten

24 beoordelingen
schijf een review »

  1. Home
  2. Klantenservice

Bestelinformatie en klantenservice

Op deze pagina vindt u alle informatie over het bestellen, betalen en retourneren. Heeft u vragen? Neem contact met ons op via de contactpagina

Scroll snel naar één van de volgende onderwerpen:

  1. Prijzen
  2. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  3. Online betalen & betaalmethodes
  4. Verzendkosten en levering
  5. Garantie
  6. Retourneren en herroeping
  7. Klachtenafhandeling

Prijzen
De prijzen van de producten in onze webshop zijn inclusief BTW, indien niet anders vermeld.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt een bestelling plaatsen door eerst het gewenste product uit te kiezen en deze via het icoontje of de knop "Winkelmandje" in uw winkelmandje te plaatsen. Daarna klikt u op de groene knop "Afrekenen" en daar vult u uw gegevens in zoals naam, adres, woonplaats, e-mail en telefoonnummer. U dient akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en daarna klikt u op de groene knop "Bevestig bestelling". Op de betaalpagina controleert u de bestelling en uw gegevens en kiest u een betaalmethode. Zodra u op de groene knop "Betalen" klikt wordt u doorgestuurd naar de betaalprovider waar u de betaalopdracht kan geven. Daarna komt u weer terug op de website en ziet u het resultaat van uw betaling. Bij een geslaagde betaling ontvangt u een e-mail met een bevestiging van uw bestelling.

Online betalen &betaalmethodes
U kunt uw bestelling veilig online betalen. De betaling wordt uitgevoerd door de betaalprovider Mollie BV. De verbinding tussen uw computer en de webshop/betaalpagina wordt beveiligd met een SSL encrytie. De aangeboden betaalmethodes zijn:

  • iDeal (indien u over een Nederlandse bankrekening beschikt)
  • Bancontact (indien u over een Belgische bankrekening beschikt)
  • Bank transfer, via een SEPA overboeking, achteraf betalen na levering van het product / de producten
Er worden aan u als klant geen transactiekosten in rekening gebracht.

Verzendkosten en levering
De levertijd verschilt per product. Raadpleeg de betreffende productpagina voor de werkelijke levertijd. Als het product op voorraad is zal de bestelling dezelfde dag worden verstuurd. Afhankelijk van de bezorgtijden, weekenden en feestdagen zal uw bestelling normaliter binnen 24uur geleverd worden.

De verzendkosten zijn voor paketten € 6,75 tot een bedrag van € 75 en verzending binnen Nederland. Bestellingen van € 75 en hoger worden gratis thuisbezorg. Pakketten worden verzonden via PostNL. De verzendkosten voor producten die te groot zijn voor een pakket zijn € 35 en zullen via TransMission verstuurd worden. Op de productpagina, in het winkelmandje en op de betaalpagina ziet u welke zendkosten er voor uw bestelling van toepassing zijn. Mocht u niet thuis zijn op het moment van bezorging, dan zal uw bestelling opnieuw worden aangeboden. Raadpleeg hiervoor de voorwaarden van de vervoerder. Producten die op het moment van bestellen niet op voorraad zijn zullen worden nageleverd in een aparte zending.

Garantie
Op een aantal nieuwe producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast worden er producten geleverd met de standaard fabrieksgarantie. Gaat .het product defect binnen de garantieperiode dan kunt u het product aan ons retourneren door middel van de onderstaande retourprocedure. De fabrieksgarantie doet overigens niks af aan de wettelijke garantie. Een groot aantal producten leveren we in de conditie zo als het is en worden gekocht in de staat zoals gezien of in de beschrijving is omschreven. Deze producten kunnen in principe niet retour worden genomen. Mocht u twijfelen over de staat van uw aankoop neem dan contact op met info@decobyjo.nl.

Retourneren
Op onze producten is het herroeppingsrecht niet van toepassing, de producten op de website van decobyjo.nl zijn van dien aard dat deze geen impuls aankopen zijn. We gaan ervan uit dat aankopen goed overwogen zijn. Producten met een goedgekeurde retour aanvraag kan men retourneren. U dient de goederen zo snel mogelijk, in ieder geval niet later dan 14 dagen na de goed gekeurde retouraanvraag aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Het product indien redelijkerwijs mogelijk ongebruikt, onbeschadigd, en in de originele verpakking retourneren. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

Klachtenafhandeling
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u niet tevreden over onze producten of dienstverlening dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen via de contactpagina of telefonisch via 0597-857767 / 06-86692721. U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie op uw klacht. Mochten wij naar uw mening uw klacht niet naar tevredenheid hebben afgehandeld, dan kunt u zich altijd richten tot het Europeese Online Geschillenplatform (ODR) via deze website.

Nieuwsbrief

Mijn website:

E-mail
Voornaam
Achternaam
Type de code
Type de code refresh captcha
Gratis verzending - Webshop Decobyjo decoratie huis en tuin
Gratis pakketverzending

Bij een bestelling van € 150,00 of meer

Veilig online betalen


  • iDeal - Webshop Decobyjo decoratie huis en tuin
  • Visa - Webshop Decobyjo decoratie huis en tuin
  • Mastercard - Webshop Decobyjo decoratie huis en tuin
  • PayPal - Webshop Decobyjo decoratie huis en tuin
  • Bancontact - Webshop Decobyjo decoratie huis en tuin

© 2018 Handelsonderneming Decobyjo |

Gemaakt door Hoogma Webdesign |

Links |

Nieuws |