Sfeervol winkelen voor huis & tuin!
 
  1. Home
  2. Klantenservice

Bestelinformatie en klantenservice

Op deze pagina vindt u alle informatie over het bestellen, betalen en retourneren. Heeft u vragen? Neem contact met ons op via de contactpagina

Scroll snel naar één van de volgende onderwerpen:

  1. Prijzen
  2. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  3. Online betalen & betaalmethodes
  4. Verzendkosten en levering
  5. Garantie
  6. Retourneren en herroeping
  7. Klachtenafhandeling

Prijzen
De prijzen van de producten in onze webshop zijn inclusief BTW, indien niet anders vermeld.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt een bestelling plaatsen door eerst het gewenste product uit te kiezen en deze via het icoontje of de knop "Winkelmandje" in uw winkelmandje te plaatsen. Daarna klikt u op de groene knop "Afrekenen" en daar vult u uw gegevens in zoals naam, adres, woonplaats, e-mail en telefoonnummer. U dient akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en daarna klikt u op de groene knop "Bevestig bestelling". Op de betaalpagina controleert u de bestelling en uw gegevens en kiest u een betaalmethode. Zodra u op de groene knop "Betalen" klikt wordt u doorgestuurd naar de betaalprovider waar u de betaalopdracht kan geven. Daarna komt u weer terug op de website en ziet u het resultaat van uw betaling. Bij een geslaagde betaling ontvangt u een e-mail met een bevestiging van uw bestelling.

Online betalen &betaalmethodes
U kunt uw bestelling veilig online betalen. De betaling wordt uitgevoerd door de betaalprovider Mollie BV. De verbinding tussen uw computer en de webshop/betaalpagina wordt beveiligd met een SSL encryptie. De aangeboden betaalmethodes zijn:

  • iDeal (indien u over een Nederlandse bankrekening beschikt)
  • PayPal
  • Sofort banking
Er worden aan u als klant geen transactiekosten in rekening gebracht.

Verzendkosten en levering
De levertijd verschilt per product. Raadpleeg de betreffende productpagina voor de werkelijke levertijd. Heeft u vragen over levertijden en beschikbaarheid stuur een E-mail naar info@decobyjo.nl.

De verzendkosten voor pakketten zijn afhankelijk van de dagprijs PostNL tot een bedrag van € 150 en verzending binnen Nederland. Pakket bestellingen van € 150 en hoger worden gratis thuisbezorgd. Pakketten worden verzonden via PostNL. De verzendkosten voor grote producten zullen per pallet verstuurd worden. Op de productpagina, in het winkelmandje en op de betaalpagina ziet u welke verzendkosten er voor uw bestelling van toepassing zijn.

Garantie
Op een aantal nieuwe producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat een product dat gene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een groot aantal producten leveren we in de conditie zo als het is en worden gekocht in de staat zoals gezien of in de beschrijving is omschreven. Deze producten kunnen niet retour worden genomen. Mocht u twijfelen over de staat van uw aankoop neem dan vooraf contact op met info@decobyjo.nl.

Retourneren

Op onze producten is het herroeppingsrecht niet van toepassing, de producten op de website van decobyjo.nl zijn van dien aard dat deze geen impuls aankopen zijn. We gaan ervan uit dat aankopen goed overwogen zijn.

Alleen producten die onder garantie vallen kan men met een goed gekeurde retouraanvraag in overleg retourneren. U dient de goederen zo snel mogelijk, in ieder geval niet later dan 14 dagen na de goed gekeurde retouraanvraag aan ons terug te zenden of te overhandigen. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen en / of retourkosten van uw bestelde goederen. (Retourkosten bestaan uit de terugnamekosten van groothandel en de verzendkosten naar de groothandel). Het product indien redelijkerwijs mogelijk ongebruikt, onbeschadigd, en in de originele verpakking retourneren. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij of de groothandel de goederen hebben teruggekregen en verwerkt.

Klachtenafhandeling
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u niet tevreden over onze producten of dienstverlening dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen via de contactpagina of telefonisch via 06-86692721. U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie op uw klacht. Mochten wij naar uw mening uw klacht niet naar tevredenheid hebben afgehandeld, dan kunt u zich altijd richten tot het Europeese Online Geschillenplatform (ODR) via deze website.

Nieuwsbrief

Mijn website:

E-mail
Voornaam
Achternaam

Ik ga akkoord met het per e-mail verzenden en opslaan van mijn ingevulde gegevens

Gratis verzending - Webshop Decobyjo decoratie huis en tuin
Gratis pakketverzending

Bij een bestelling van € 150,00 of meer

Veilig online betalen


  • iDeal - Webshop Decobyjo decoratie huis en tuin
  • Visa - Webshop Decobyjo decoratie huis en tuin
  • Mastercard - Webshop Decobyjo decoratie huis en tuin
  • PayPal - Webshop Decobyjo decoratie huis en tuin
  • Bancontact - Webshop Decobyjo decoratie huis en tuin

© 2020 Handelsonderneming Decobyjo |

Gemaakt door Hoogma Webdesign |

Links |

Nieuws |